26 lutego

Wiosenne Ekotyki w Krakowie. Dlaczego warto tam być?

Cześć Kochani! Już za niecałe dwa tygodnie, 10 marca w Krakowie odbędzie się kolejna edycja targów kosmetyków naturalnych Ekotyki. Miałam przyjemność uczestniczyć w poprzedniej edycji i choć z Łodzi do Krakowa kawał drogi, to z przyjemnością odwiedzimy to miasto po raz kolejny. Tym razem mój blog jest również patronem medialnym, więc tym bardziej obecność obowiązkowa :D Malutka (tak, na USG wstępnie dowiedzieliśmy się, że spodziewamy się córeczki :D ) na razie grzecznie siedzi w brzuszku, także mam nadzieję, że nie będzie żadnych przeciwwskazań do tego aby zrobić sobie małą wycieczkę ;)


A dlaczego warto wziąć udział w takim wydarzeniu?
Na rynku kosmetycznym pojawia się coraz więcej marek oferujących produkty naturalne, organiczne i wegańskie. Niestety jak na razie mało jest miejsc, w których te kosmetyki można zakupić stacjonarnie i zwykle pozostają nam jedynie zakupy przez internet. 
Nie ukrywam, że moim marzeniem jest stworzyć w Łodzi takie miejsce, małą drogerię, która stanie się Ekolandią dla wszystkich wielbicieli kosmetyków naturalnych, gdzie przed zakupem będzie można wszystkiego dotknąć, powąchać i przetestować na własnej skórze. Ale z wiadomych przyczyn są to dość odległe plany ;)
Targi kosmetyków naturalnych są więc świetną okazją aby móc zapoznać się z markami kosmetyków, których w większości nie znajdziemy w obecnie funkcjonujących drogeriach stacjonarnych, choć ostatnio coraz więcej produktów o dobrych składach pojawia się w takich sklepach jak Rosssmann, Hebe czy Drogeria Natura. 
Na wiosennych Ekotykach będziecie mieli okazję zapoznać się z asortymentem mniejszych manufaktur kosmetycznych takich jak Ministerstwo Dobrego Mydła, Bydgoska Wytwórnia Mydła, Manufaktura Mewa M.Chon, Natu Handmade, Republika Mydła, Jan Barba i wiele innych. Nie zabraknie również bardziej znanych marek takich jak Sylveco, Vianek, Biolaven, Fresh&Natural, Orientana, Body Boom, Lovingeco czy Iossi. Będziemy mieli okazję poznać również marki z różnych zakątków świata np. Bee Pure z Nowej Zelandii czy Propolia z Francji, których dystrybutorem jest firma BeeYes. Natomiast marki Eukaliptusowy i Only Eco zaprezentują naturalną chemię domową i środki czystości. 
Targi kosmetyczne to również świetna okazja aby skusić się na produkty mineralne do makijażu. Tym razem w Krakowie zagoszczą takie marki jak Ecolore, Annabelle Minralas i Earthnicity Minerals. Konsultantki marek doradzą nam, który z produktów będzie najlepszy dla naszej cery, a dodatkowo pomogą w doborze odpowiedniego odcienia podkładu, co w przypadku kosmetyków mineralnych kupowanych przez internet może stanowić kłopot, gdyż kolorów zwykle jest naprawdę dużo i nie zawsze potrafimy wybrać odpowiedni odcień, który będzie idealnie dopasowywał się do naszej skóry. To również idealna okazja aby zaczerpnąć fachowej wiedzy jak taki makijaż wykonywać. Warto skorzystać z takich porad, tym bardziej jeśli wcześniej nie mieliśmy styczności z kosmetykami mineralnymi, a z własnego doświadczenia wiem, że pierwsze próby nakładania makijażu mineralnego do najłatwiejszych nie należą :D
Targi to oczywiście miejsce, gdzie pytamy, wąchamy i testujemy, a jeśli coś nas zaciekawi i szczególnie przypadnie do gustu obowiązkowo kupujemy! :P
To jak, widzimy się w Krakowie? :) Mam nadzieję, że choć trochę zachęciłam Was do wzięcia udziału w wiosennych Ekotykach:)
Poniżej pełna lista wystawców, a więcej szczegółów dotyczących targów możeci znaleźć na 
https://web.facebook.com/search/top/?q=ekotyki%20-%20targi%20kosmetyk%C3%B3w%20naturalnych .



22 komentarze:

  1. nie brałam nigdy udziału w takich targach :D Nie mam daleko, chętnie się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tego typu akcje, może się wybiore tylko musze zobaczyć co w kalendarzu piszczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszła edycja była bardzo udana i mam nadzieję, że i tym razem będzie ciekawie:)

      Usuń
  3. Szkoda że mam tak daleko chętnie bym się wybrała 😢
    Pozdrawiam 👄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W marcu są również Ekocuda w Gdańsku. Może tam masz bliżej?:D

      Usuń
  4. Super wydarzenie takie targi! Nigdy nie byłam, ale super by było tam pojechać, niestety daleko :(
    Dziękuję za obserwacje ja również obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę... mi się marzy mała manufaktura naturalnych kosmetyków kiedyś ;) A do Krakowa niestety nie mam szans pojechać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia są po to aby je spełniać, także trzymam kciuki:) Może kiedyś uda Ci się odwiedzić jakieś targi kosmetyczne w innym mieście :)

      Usuń
  6. Hahaha w pierwszej chwili przeczytałam wiosenne erotyki :D
    Takie targi to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha na razie na żadne targi erotyczne się nie wybieram, choć nie wykluczam:D

      Usuń
  7. daleko te Ekocuda :( oj za daleko ode mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też blisko nie mam ale dla mnie to świetna okazja by wyrwać się na weekend z szarej Łodzi:D

      Usuń
  8. Fajne wydarzenie :D Szkoda ,że mam bardzo daleko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków to piękne miasto, warto odwiedzić, a przy okazji zajrzeć na Ekotyki:D

      Usuń
  9. Mnie ostatnio na instagramie Ekotyków zafascynowała marka Pogo Jar :D Te produkty wyglądają genialnie ❤ :D Poodbnie Zojo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście peelingi Pogo Jar wyglądają świetnie. Na pewno przyjrzę im się bliżej:)

      Usuń
  10. Będę i nie mogę się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Z przyjemnością zajrzę również na Twojego bloga :)

Copyright © Naturalnie Mineralnie , Blogger