12 sierpnia

Evree Magic Rose. Upiększający krem pod oczy. Tani, a skuteczny?

Jak wiecie moja skóra pod oczami jest bardzo wrażliwa i wymagająca. Wiele kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji skóry wokół oczu niestety mnie  podrażnia lub powoduje reakcję alergiczną. Przy okazji zakupów na cocolita.pl natknęłam się na krem upiększający z serii Magic Rose marki Evree, a że cena była bardzo kusząca (ok. 9 zł) postawiłam zaryzykować. I tu moje zaskoczenie, ponieważ krem choć idealny nie jest, to sprawdza się całkiem dobrze. 




Producent obiecuje nam rozświetlenie i natychmiastowe upiększenie skóry okolic oczu. Ponadto przy regularnym stosowaniu, krem ma za zadanie nawilżyć, uelastycznić skórę, zmniejszyć obrzęki i zasinienia, a także przyczynić się do redukcji zmarszczek. 
Kremu używam codziennie rano. Bardzo dobrze sprawdza się pod makijaż, subtelnie rozświetla i całkiem dobrze nawilża. 


I na tym bym poprzestała :D Krem w żaden sposób nie wygładza zmarszczek ale tego szczerze mówiąc nawet nie oczekiwałam. Nie radzi sobie również z większymi sińcami pod oczami. Ot zwykły, lekki ale całkiem przyjemny kremik, który swoim działaniem krzywdy nie robi ale spektakularnych efektów pielęgnacyjnych również nie daje. 
Czy warto? Ocenę pozostawiam Wam :) Ja raczej ponownie go nie kupię, choć jestem nim pozytywnie zaskoczona :)



INCI: Aqua, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Isostearyl, Isostearate, Isopropyl Myristate, PPG-15, Stearyl Ether, Synthetic Fluorphlogopile, Titanum Dioxide, Tin Oxide, Hesperidin Methyl Chalcone, Steareth-20, Dipeptide-2, Palmitoyl Tetrapeptide-3, Triethyl Citrate, Caprylyl Glycol, Benzoic Acid, Propanediol, Myrciaria Dubia Friut Extract, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Simmondsia Chinensis (jojoba) seed oil, Magnifera Indica Seed Butter, Butylospermum Parkii (Shea) Butter, Propylene Glycol, Rosa Damascena Flower Extract, Salvia Hispanica (Chia) Seed Oil, Urea, Sodium Polyacrylate, Pentaerythrityl Distearate, Panthenol, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Allantoin, Lactic Acid, Disodium EDTA, Parfum, Eugenol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Benzyl Salicylate.

16 komentarzy:

  1. Potrzebuje czegoś mocniejszego więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już drugie opakowanie, bo jest idealny pod makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam i raczej się nie zdecyduję. Moim ulubionym jest ten z Avene do skóry wrażliwej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubiłam ten krem pod oczy :D nawet się doczekał swojej własnej recenzji u mnie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten krem i pamiętam, że dobrze się u mnie sprawdzał

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jakoś marka Evree nie kusi, nigdy nic od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie szczerze mówiąc też nie :D W tym przypadku skusiła mnie zdecydowanie cena ale czy kupię jeszcze inny produkt tej marki, nie wiem :)

      Usuń
  7. Kiedyś bardzo chciałam go wypróbować, ale opinie były średnie więc się nie skusiłam ostatecznie. Mam wymagającą skórę pod oczami więc raczej by się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  8. Już o nim czytałam i planuję po niego sięgnąć kiedy będę stała przed wyborem kupna nowego kremu pod oczu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam jeden kosmetyk tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten krem, ale nie polubiłam go. Mało robił i niektóre korektory mi się na nim ważyly.

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post dear!You have a nice blog
    I follow you can you follow me please?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Odmłodzenie skóry pod oczami jest możliwe dzięki odpowiednim zabiegom i produktom pielęgnacyjnym. Serum, kremy i maseczki dedykowane tej delikatnej okolicy mogą pomóc w redukcji cieni, opuchlizny i zmarszczek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Z przyjemnością zajrzę również na Twojego bloga :)

Copyright © Naturalnie Mineralnie , Blogger