07 września

Serum na końcówki włosów od Nacomi. Duże nadzieje, jeszcze większe rozczarowanie.

Nie żebym uwzięła się na produkty marki Nacomi ale ostatnio nie mogę trafić na kosmetyki, z których byłabym w 100% zadowolona. Dziś kilka słów o Arganowym Serum na Końcówki. 


Moje włosy nie są w najlepszej kondycji. Wypadają, lubią się puszyć, do tego końcówki mają
tendencję do rozdwajania się. Skusiłam się na serum aby je wzmocnić i odżywić, kupując produkt zupełnie w ciemno bez wcześniejszego zapoznania się z jego składem.
I tu moje ogromne zdziwienie, gdy po otrzymaniu paczki zorientowałam się, że na pierwszym miejscu w składzie mamy silikony! Nie sądziłam, że marka, która kreuje się na 'naturalną' pozwoli sobie na tak przeciętny skład.


Serum jest w postaci olejowej, posiada intensywny, dość przyjemny zapach. Włosy po jego aplikacji są miękkie i błyszczące ale też niestety szybciej się przetłuszczają, więc trzeba bardzo uważać aby nie przesadzić z nakładaną ilością. Szczerze mówiąc jestem bardzo zawiedziona i nie do końca takiego produktu oczekiwałam. Zależało mi na kosmetyku, który nawilży, odżywi i wygładzi włosy, a tymczasem mam produkt, który owszem dobrze sprawdza się np. przed suszeniem lub prostowaniem włosów dzięki silikonowej bazie ochronnej ale przez to zupełnie nie spełnia swojej roli jako kosmetyk typowo pielęgnacyjny. Serum zużyję do końca ale na pewno nie sięgnę po niego ponownie. 


INCI: Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Argania Spinosa Kernel Oil, Cyclohexasiloxane, 
Tocopheryl Acetate, Parfum, Cyclotetrasiloxane , Ethyl Methylphenylglycidate, 
Tetramethyl Acetyloctahydronaphthalenes.

9 komentarzy:

  1. Ciekawe chociaż nie dla moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie jestem przekonana do marki Nacomi i wcale mnie nie kusi...
    A silikony w pielęgnacji włosów nawet lubię więc u mnie mogłoby się sprawdzić do zabezpieczania końcówek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zabezpieczenia końcówek jak najbardziej, jednak mnie chodziło o produkt, który nie będzie działał jedynie okluzyjnie, a odżywczo i regenerująco na końcówki włosów :)

      Usuń
  3. Och wielka szkoda że się nie sprawdził...ja go nie miałam,ale miałam produkt do olejowania 7 Oils i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie serum na pewno sprawdziłoby się na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Z przyjemnością zajrzę również na Twojego bloga :)

Copyright © Naturalnie Mineralnie , Blogger