09 maja

Aplikacje dla Kobiet w Ciąży Preglife vs Moja Ciąża. Czy warto z nich korzystać?

Cześć Kochani! Przyznaję, ostatnio zaniedbałam blogowanie ale niestety nie czułam się najlepiej i zwyczajnie brakowało mi sił, chęci, motywacji i chyba również weny ;) Ale obiecuję, że w najbliższym czasie postaram się nadrobić zaległości w pisaniu nowych postów i odwiedzę również Wasze blogi :)
Jak wiecie jestem w ciąży, a że czas płynie w zawrotnym tempie, jestem już na półmetku, a dokładnie w 25 tygodniu. Postanowiłam więc przybliżyć Wam aplikacje dostępne na telefon dla każdej przyszłej mamy (i taty ;] )
Podobnie jak w pierwszej ciąży, tak i tym razem sięgnęłam po aplikację Moja Ciąża i dodatkowo z ciekawości zainstalowałam drugą, równie popularną Preglife
Obie aplikacje są bezpłatne i dostępne na system operacyjny Android oraz iOS (Apple). 


Być może wynika to z przyzwyczajenia ale zdecydowanie bardziej odpowiada mi Moja Ciąża.
Aplikacja zawiera szczegółowe informacje na temat przebiegu ciąży i rozwoju dziecka, począwszy od zapłodnienia aż do porodu. Podając datę ostatniej miesiączki aplikacja wylicza nam, w którym tygodniu ciąży jesteśmy, a także podaje przybliżoną datę porodu. 



Dla ułatwienia, aby być na bieżąco raz  tygodniu otrzymujemy na telefon powiadomienie, informujące nas w którym tygodniu ciąży jesteśmy z dokładnym opisem zmian, jakie zachodzą u mamy oraz dziecka, a także jakie badania powinnyśmy wykonać w danym okresie ciąży. 
Dodatkowo aplikacja pozwala nam kontrolować swoją wagę. Przyznam się szczerze, że ja akurat z tej opcji raczej nie korzystam bo w moim przypadku waga prawie stoi w miejscu ;)




Preglife działa bardzo podobnie, jednak informacje na temat przebiegu ciąży i rozwoju dziecka są mniej szczegółowe niż w aplikacji Moja Ciąża. Za to bardzo podoba mi się to, że aplikacja dedykowana jest również partnerowi przyszłej mamy. 


Myślę, że dla wiele Panów, szczególnie jeśli jest to pierwsza ciąża ich partnerki, również jest to czas pełen wątpliwości i wielkich niewidomych, więc mała 'ściągawka', w której znajdą wszystkie przydatne informacje o danym okresie ciąży jest świetnym pomysłem i dużym ułatwieniem. 



Bardzo fajnym dodatkiem w aplikacji Preglife jest również licznik skurczy, który może być bardzo przydatny w ostatnich tygodniach ciąży. 



Czy warto korzystać z takich aplikacji? Zdecydowanie tak i serdecznie Wam je polecam, przede wszystkim jeśli jest to Wasza pierwsza ciąża. Uważam, że obie aplikacje świetnie poprowadzą przyszłą mamę przez ten dość trudny okres, uzupełniając wiedzę na temat przebiegu ciąży i rosnącego w brzuszku maluszka :)



25 tydzień :)

A Wy co sądzicie a takich aplikacjach? Korzystałyście, korzystacie, zamierzacie korzystać? :D

25 komentarzy:

  1. Nie korzystałam, ale ta, z której czerpałaś w czasie ciąży wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zainstalowane chyba wszystkie możliwe haha ;p himamy sprawdza się u mnie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Himamy nie znam ale chyba z ciekawości też ją zainstaluję :D

      Usuń
  3. Bardzo fajna opcja :) Jak będę w ciązy to skorzystam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Wszystkie najważniejsze informacje na temat rozwoju ciąży w jednym miejscu :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna aplikacja dla kobiet w ciąży ;)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja korzystałam z aplikacji w moim kalendarzyku ;) i to mi wystarczyło ;) plus badania kontrolne i usg
    super wygladasz~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikacje na telefon są fajnym gadżetem. W pierwszej ciąży z niecierpliwością czekałam na powiadomienie o rozpoczętym kolejnym tygodniu i zmianach jakie następują u mnie i maluszka :D Teraz już wszystko jest znane i takie w sumie zwyczajne :)
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  6. Będę w ciąży to na pewno skorzystam, wszystko co ważne w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Wszystkie najważniejsze informacje mamy pod ręką:)

      Usuń
  7. W pierwszej ciąży korzystałam z "Moja ciąża" i byłam zadowolona. W drugiej nawet nie pamiętałam w którym jestem tygodniu i czas odmierzałam w miesiącach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście nie korzystałam z tych aplikacji, ale bardzo pomógł mi kalendarz ciąży https://plodnosc.pl/kalendarz-ciazy/ i to właśnie jego używałam. Moim zdaniem fajnie jest wiedzieć co się właśnie wyprawia w naszym brzuchu i to na jakim etapie rozwoju jest maluszek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest wiele aplikacji przeznaczonych dla kobiet w ciąży i tak, moim zdaniem warto z nich korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie ja również nie używałam takich aplikacji, ale widzę, że faktycznie stają się coraz bardziej modne. Ja sobie liczyłam dni płodne jak napisano to w https://apteline.pl/artykuly/owulacja-jak-ja-obliczyc-kalendarz-owulacji-i-dni-plodnych/ i jestem szczęśliwa, że udało mi się zajść za pierwszym razem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego typu aplikacje są bardzo pomocne. Ja również się o tym przekonałam będac w ciązy.

    OdpowiedzUsuń
  12. W ciąży na pewno będziecie miały bardzo dużo czasu, można w takie rzeczy się pobawić;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa rzecz, sobie zobaczę jak działa :) Też sporo ciekawych tematów powiązanych z ciążą i niemowlakami można znaleźć na stronie https://humana-baby.pl/blog/kiedy-pojawiaja-sie-mdlosci-w-ciazy-jakie-sa-ich-przyczyny/ . Polecam sobie poczytać, bardzo mądry blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Wychodzę z tego samego założenia - im wcześniej kobieta zacznie dbać o swoje zdrowie, jeszcze przed zajściem w ciążę, tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja korzystam z tego typu aplikacji, a poza nimi staram się też czytać jak najwięcej o ciąży, przerobiłam już naprawdę dużo blogów i portali, ale wychodzę z założenia, że na ten temat nie można wiedzieć za dużo i warto wiedzieć jak najwięcej :) Teraz trafiłam na portal https://olekach.pl/, może ktoś słyszał? Jest tam naprawdę wiele przydatnych artykułów :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czytać o przygotowaniach do przyjścia na świat maluszka! Tak dużo emocji i radości w tych słowach!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Z przyjemnością zajrzę również na Twojego bloga :)

Copyright © Naturalnie Mineralnie , Blogger