02 grudnia

Limitowana edycja kosmetyków Organique Shiny. Przyjemność dla zmysłów i ciała

Cześć Kochani. Mikołajki już za kilka dni, więc postanowiłam sprawić sobie drobny prezent i w moje ręce trafiły produkty do pielęgnacji ciała z nowej, limitowanej serii Shiny. Kosmetyków używam dopiero kilka dni ale nie mogłam się powstrzymać i musiałam napisać Wam kilka słów na ich temat, a to dlatego, że jestem nimi po porostu oczarowana :)


W skład serii wchodzi aż 6 produktów:

- Balsam z Masłem Shea
- Masło do Ciała
- Żel pod Prysznic
- Krem do Rąk
- Kula do kępieli
- Mydło Glicerynowe

Główne składniki aktywne linii: Masło Shea, Olej Kokosowy, Olej Sezamowy, Olej ze Słodkich Migdałów, Olej z Pestek Winogron, Olej Awokado, Olej Sojowy, Ekstrakt z Miłorzębu Japońskiego, Ekstrakt z Prawoślazu, Ekstrak z Żeń-szenia, Mocznik, Alantoina, Pantenol, Wosk Pszczeli, Witamina E. 

Ja zdecydowałam się na 3 produkty, których używam najczęściej czyli Żel pod Prysznic, Masło do Ciała i Krem do Rąk.


Cała seria urzekła mnie pięknym, otulającym zapachem. Aromat karmelu przeplata się z wyrazistym cynamonem i delikatną wanilią. Jest ciepły i długotrwały. Przyjemnie słodki ale nieprzesłodzony. Nie męczy, a rozpieszcza ;) Po użyciu żelu i balsamu zapach jest wyczuwalny na skórze przez kilka godzin. Dla mnie nr 1 jeśli chodzi i aromaty Organique. 



Kosmetyki z Rytuału Shiny swoimi formułami przypominają produkty z serii Naturals.
Żel pod Prysznic jest dość gęsty, kremowo-żelowy. Dobrze się pieni, delikatnie oczyszcza pozostawiając skórę gładką i pięknie pachnącą. Nie przesusza ale też nie nawilża. Jest bardzo neutralny dla skóry.

INCI: AQUA, COCAMIDOPROPYL BETAINE, LAURYL GLUCOSIDE, GLYCERIN, PANAX GINSENG EXTRACT, PANTHENOL, ALLANTOIN, ALCOHOL, TOCOPHEROL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, LACTIC ACID, XANTHAN GUM, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, DEHYDROACETIC ACID, BENZYL ALCOHOL, PARFUM, COUMARIN, D-LIMONENE, GERANIOL, LINALOOL

Masło do Ciała ma bogatą formułę. Konsystencja jest kremowo-masłowa, dzięki czemu nie pozostawia na skórze nieprzyjemnej, tłustej powłoki. Dobrze się wchłania pozostawiając skórę aksamitnie gładką i dobrze nawilżoną. Zdecydowanie taka formuła odpowiada mi najbardziej. 

INCI:AQUA, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERYL STEARATE CITRATE, CETEARYL ALCOHOL, STEARIC ACID, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, PANAX GINSENG EXTRACT, ALLANTOIN, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, PANTHENOL, VITIS VINIFERA (GRAPE) SEED OIL, TOCOPHEROL, SESAMUM INDICUM SEED OIL, PHYTIC ACID, SODIUM ACRYLATES COPOLYMER, LECITHIN, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PARFUM, CINNAMYL ALCOHOL, COUMARIN, D-LIMONENE, GERANIOL, LINALOOL.



Jeśli chodzi o Krem do Rąk to postanowiłam, że podaruję go swojej teściowej. Myślę, że będzie zadowolona z upominku, który nie tylko pięknie pachnie ale również zadba o jej dłonie :)
Trochę żałuję, że kosmetyki z serii Shiny występują w wersji limitowanej. Jest to jeden z bardziej udanych Rytuałow od Organique i szkoda, że te produkty nie będą dostępne w regularnej sprzedaży. Mam nadzieję, że marka przygotowała pokaźny zapas kosmetyków Shiny i jeszcze przez dłuższy czas będzie można zakupić je online lub w sklepach stacjonarnych :)

A Wy sprawiałyści sobie Mikołajkowy upominek? Zaczęłyście już przygotowania do Świąt? :)


Źródło: www.organique.pl


19 komentarzy:

  1. Produkty prezentują się zacnie i chętnie bym powąchała i przygarnęła te dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kompozycja zapachowa zdecydowanie do mnie przemawia. Krem do rąk pewnie cudownie pachnie, aż zazdroszczę teściowej:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda opisałam to co ja wyczuwam w tym zapachu ;D ale rzeczywiście aromaty świetnie się ze sobą komponują :)

      Usuń
  3. Wyglądają mega ciekawie! Chętnie bym wypróbowała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie świąteczne opakowania! świetnie się prezentują :)

    pozdrawiam i obserwuję, chętnie będe zaglądać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, kojarzą się ze Świętami, więc idelanie sprawdzą się również w formie prezentu:)

      Usuń
  5. Super produkty, bardzo kuszące 😋

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach musi być obłędny - jak u większości kosmetyków Organique ♥ Ten żel mnie kusi, więc jak będę przechodzić obok stoiska to pewnie się skuszę :D
    PS. Zapraszam do mnie na konkurs mikołajkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj wyobrażam sobie jak muszą pachnieć te kosmetyki! bosko! Organique to świetna firma <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy, ale bardzo mnie zaciekawia, szczególnie masło do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło jest rewelacyjne. Pięknie pachnie i bardzo dobrze nawilża:)

      Usuń
  9. Organique od zawsze urzeka mnie zapachami :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Z przyjemnością zajrzę również na Twojego bloga :)

Copyright © Naturalnie Mineralnie , Blogger