27 września

Jesienne Ekotyki - targi kosmetyków naturalnych. Moja Whishlista

Cześć Kochani! Jak pewnie większość z Was wie już w ten weekend, 30 września w Krakowie odbędzie się kolejna edycja targów kosmetyków naturalnych Ekotyki. Chciałabym podzielić się z Wami markami i produktami, które najbardziej mnie interesują i co chciałabym zakupić lub chociaż dotknąć, powąchać i liczyć na cud, że mąż zgodzi się na zakup kolejnego masła do ciała lub entego, pięknie pachnącego mydełka :D Co prawda lista jest dość spora, a biorąc pod uwagę, że do Krakowa wybieram się z moim lubym i dostęp do konta będzie nieco ograniczony, to mam nadzieję, że choć część z tych cudowności wróci ze mną do domu. Bo przecież czego nie robi się dla ukochanej żony? :D
Jak już pewnie zdążyliście zauważyć preferuję polskie marki kosmetyczne.  Uważam, że posiadamy ogromny zasób znakomitych firm i manufaktur kosmetyków naturalnych, o których większość z nas mogła nawet nie słyszeć, a co roku powstają nowe marki, które oferują produkty o doskonałych składach, ciekawym designie opakowań i fantastycznym działaniu nie tylko na skórę, ale również na nasze zdrowie :)
1.  MOKOSH Olej Jojoba dla Dzieci i Niemowląt. 
Mój Maluch niestety od urodzenia boryka się z bardzo suchą i wrażliwą skórą. Nie ma stwierdzonej atopii ale jego ciałko jest bardzo delikatne i podatne na podrażnienia. Do tej pory do pielęgnacji stosowaliśmy emolienty, jednak mam wrażenie, że działają tylko doraźnie i okluzyjnie. Dlatego postanowiliśmy wypróbować olejki naturalne, które będziemy dolewać do wody w trakcie kąpieli.

2.  IOSSI Krem Ochronny dla Dzieci Lawenda & Rumianek. 

Za oknem coraz chłodniej, więc czas zaopatrzyć się w bardziej treściwy krem, który zadba o delikatną skórę dziecka jesienią i zimą. W składzie nie zawiera wody, więc myślę, że idealnie sprawdzi się jako krem spacerowy. Zabezpieczy skórę przed wiatrem, mrozem i ukoi podrażnienia.

3.  IOSSI Delikatny Olejek do Masażu i Kąpieli dla Dzieci i Niemowoląt. 
Opcjonalnie z olejkiem Mokosh.

4.  DERMA ECO BABY Krem Ochronny. 
Firma Derma posiada duży wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała dla całej rodziny. Krem ochronny dla dzieci ma bardzo dobry skład, obawiam się jedynie ekstraktu z aloesu, który choć posiada właściwości łagodzące lubi uczulać. Kremik ma za zadanie zniwelować podrażnienia, zmiękczyć i nawilżyć skórę. Na pewno taki kosmetyk nam się przyda, tym bardziej, że właśnie skończyliśmy kolejną tubkę Puszystego Kremu Łagodzącego marki Momme.

5.  ONE INGEDIENT Krem Intensywnie Odnawiający ze Śluzem Ślimaka. 
Po udanych eksperymentach z maseczką Orientany, jestem bardzo ciekawa innych produktów z tym dość mało przyjemnie brzmiącym lecz bardzo skutecznym w działaniu składnikiem. Krem w pełnowymiarowej wersji jest dosyć drogi. Na stronie producenta kupimy go za 199 zł (50 ml) ale z tego co widziałam, dostępne są również próbki 2 ml za 9,99 zł. Mam nadzieję, że załapię się na tą miniaturową wersję :D

6.  HAGI Naturalny Scrub do Ciała z Gałką Muszkatołową i Cynamonem. 
Zapach tego peelingu musi być obłędny. Mam nadzieję, że oprócz nut cytrusowych (tak określa jego zapach producent) będzie wyczuwalny również cynamon. Byłby to fajny zamiennik peelingu Spicy marki Organique, który jest dużo droższy.

7.  MYDLARNIA CZTERY SZPAKI Hydrolat Makowy. 
Nie miałam jeszcze produktów tej marki ale design mają uroczy, a składy kosmetyków bardzo ciekawe. Zainteresowało mnie odżywcze działanie hydroltu na okolice oczu jakie zapewnia producent, choć trochę obawiam się kwasu cytrynowego na drugim miejscu w składzie. Na szczęście w niewielkim stężeniu, więc mam nadzieję, że nie podrażni wrażliwej skóry wokół oczu.

8.  MOKOSH Brązujący Balsam do Ciała i Twarzy Pomarańcza z Cynamonem. Kosmetyki brązujące idealnie sprawdzają się w okresie jesienno-zimowym. Dzięki nim skóra wygląda na zdrowszą, dobrze odżywioną  i bardziej promienną. Trochę martwi mnie jego cena i obawiam się, że mój mąż od razu powie ‘zapomnij’ ale zawsze warto spróbować :D

9.  LOVINGECO Galaretka do demakijażu
O tym kosmetyku czytałam same ochy i achy, więc jest to produkt, który obowiązkowo zagości w mojej łazience ;)

10.  ENCLARE Naturalne mydło Sweet Dream do cery naczyniowej. 
Mydła tej marki prezentują się przepięknie. Jak sugeruje producent mydełko Sweet Dream polecane jest do skóry z problemami naczyniowymi, choć patrząc na skład, który stanowią głownie oleje w tym olej kokosowy, awokado, oliwa z oliwek, nie wiem czy sprawdzi się w przypadku cery skłonnej do zapychania porów.

11.  ECOLORE Podkład Mineralny SPF 10 Velvet Soft Touch. 
Kolejna polska marka produktów mineralnych.  Ecolore w swojej ofercie posiada całą gamę kosmetyków kolorowych w tym podkład, bronzery, róże, pudry, cienie do powiek. Choć swój idealny podkład mineralny już znalazłam to bardzo jestem ciekawa jak na mojej cerze sprawdzi się Velvet Soft Touch  ;)

12.  SOAP SZOP Mus/Balsam do Ciała Yenneffer. 
Najlepsze zostawiłam na koniec :D Nie wiem czy mieliście okazje przeglądać stronę internetową tej marki ale sposób w jaki prezentuje ona swoje produkty po prostu mnie zachwycił. Opisy kosmetyków są dość nietypowe z nutką pikanterii i dowcipu :) Mus występuje w dwóch wersjach. Dla Pani (YENNEFFER) i dla Pana (KRASNOLUDZKI, CZYLI KREM DO TWARZY I DO D...) :P Bardzo intrygują mnie ich produkty i na pewno przy ich stoisku będzie dłuższy przystanek :)

Niestety lista wystawców na zdjęciu jest kiepsko widoczna, dlatego zachęcam Was do odwiedzenia profilu na FB :) Link poniżej :)
Bardzo interesują mnie również marki takie jak: Jan Barba, Dworzysk, Asoa i Ministerstwo Dobrego Mydła :)

Jestem ciekawa czy Wy również wybieracie się na Ekotyki i jakie marki polecacie bliżej poznać :)

6 komentarzy:

  1. Ach, szkoda, że nie mogę się wybrać! Na szczęście w Warszawie też niedługo targi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty. Ja niestety w tym roku nie dam rady się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo, to rzeczywiście musi Cię luby pilnować, abyś konta za bardzo nie uszczupliła - z taką wishlistą... :D A tak na serio, świetne pozycje, mydła ECKLARE bardzo lubię, reszty nie znam :) Udanych zakupów i czekam na " nowości z targów " :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Z przyjemnością zajrzę również na Twojego bloga :)

Copyright © Naturalnie Mineralnie , Blogger