12 maja

Achae. Mój nr 1 wśród peelingów kawowych!

Kochani jakiś czas temu pisałam Wam recenzję peelingu kawowego marki Body Boom KLIK
Nadal uważam, że jest świetny ale na tą chwilę Peeling Kawowy Waniliowy marki Achae to mój zdecydowany faworyt! :)


Nie ukrywam, że będąc na ostatnich Ekotykach skusiłam się na niego ze względu na przepiękne opakowanie. Peeling zamknięty jest w szklanym słoiczku o pojemności 200 ml z uroczą etykietą. Uwielbiam takie detale, które cieszą oko i zachęcają do natychmiastowego użycia produktu ;) 
Waniliowo kawowy zapach również nie pozostaje obojętny. Jest cudowny, otulający i bardzo apetyczny, choć o ile w opakowaniu czuć jedynie słodycz, to podczas masażu ciała wyczuwalny staje się delikatnie cierpki, słonawy aromat, który dodaje mu charakteru i przełamuje być może dla niektórych zbyt nachalną słodycz (dla mnie oczywiście nie :D )
Zapach nie jest zbyt długo wyczuwalny na ciele, a szkoda ;)
Peeling Achae jest bardzo sypki wręcz suchy i dość mocno zmielony, a kryształki cukru i soli są drobne ale wystarczająco ostre. Dla mojej skóry 'zdzierak' idealny. Nie za słaby i nie za mocny. 


Skóra po użyciu peelingu jest bardzo miękka, gładka, bardziej sprężysta i odżywiona. 
Nie pozostawia na ciele lepkiej, tłustej warstwy, co niestety zdarzyło mi w przypadku niektórych peelingów z dodatkiem naturalnych olei. 
Nie oceniam go pod względem walki z cellulitem bo nie o to mi w tym przypadku chodziło. Zależało mi głownie na wygładzeniu i odżywieniu skóry przed i po opalaniu, i śmiało mogę powiedzieć, że spełnił swoje zadanie w 100%  :)
Gdy tylko skończę swoje opakowanie, sięgnę po wersję kokosową, która zapewne jest równie słodka i kusząca :D 


Peeling kosztuje ok. 50 zł. Poniżej podaję jego skład. Jak widzicie, jest on krótki ale treściwy ;)

Kawa, olejek kawowy, różowa sól himalajska, brązowy cukier, olej migdałowy, olejek waniliowy.

Serdecznie Wam go polecam!
A Wy lubicie peeliengi kawowe? Znacie kosmetyki Achae? :)

44 komentarze:

  1. Oj nie znam kosmetykow Achae. Ale bardzo jestem ciekawa zapachu tego peelingu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz słodkie aromaty na pewno by Ci się spodobał :)

      Usuń
  2. Nie znam tej marki, ale mnie zachęciłaś :) Ja uwielbiam wszelkie peelingi i lubię próbować nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam testować nowe peelingi, a do peelingów kawowych mam ogromną słabość:D

      Usuń
  3. Używam peelingu kawowego... ale takiego 'swojskiego'. Zawsze po wypiciu kawy maziam się w tym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kawy nie piję, więc u nas w domu kawę kupuję się tylko gdy spodziewamy się gości :D

      Usuń
  4. Nie znam ale juz pedze go szukac, bo bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci spodobał :) Mam nadzieję, że również będziesz z niego zadowolona :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię zapachy peelingów. Ten kawowy wydaje się fajny. Zwłaszcza, że jego działanie jest dobre. Chętnie go wypróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Achae ma waniliowe masło do ciała miałam próbkę więc jeśli ten peeling pachnie tak cudownie jak masełko to podzielam zachwyt nad zapachem:)
    Opakowania mają przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie masełek nie wąchałam ale podejrzewam, że zapach jest podobny :D

      Usuń
  7. lubię kawowe peelingi, ale wolę je zrobić sobie sama w domu;)

    ps. bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że robisz je samodzielnie:) Ja niestety jestem na to zbyt leniwa ale myślę, że kiedyś spróbuję:)
      Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  8. Preferuję peelingi cukrowe, ale ten prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam jeszcze kosmetyków tej marki, ale słyszałam o niej wiele dobrego. Podejrzewam, że prędzej czy później na coś się zdecyduję. Bardzo lubię peeling kawowy (najbardziej taki ukręcony samodzielnie, bo wiem już ile składników jest dla mnie ilością optymalną :) chodzi mi głównie o stosunek olejowych składników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że robisz peelingi kawowe sama. Moje lenistwo niestety mi na no to nie pozwala ale myślę, że kiedyś spróbuję :D

      Usuń
  10. mój ulubiony peeling, to kawowy i miętowy, ale sama go przygotowuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny nie dobijajcie mnie! :D Widzę, że tylko ja idę na łatwiznę i kupuję gotowce :D

      Usuń
  11. Szczerze powiedziawszy nigdy nie miałam peelingu kawowego. Ten bardzo mi się podoba ale 50 zł za kawę + cukier wydaję mi się trochę za dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50 zł to nie mało ale jak to mówią 'za luksus się płaci' :D
      Producenci kosmetyków naturalnych dbają o to aby surowce użyte do produkcji kosmetyków były jak najlepszej jakości, dbają o niepowtarzalny design opakowań i każdy szczegół. Mnie to przekonuje i chętnie sięgam po takie produkty :)

      Usuń
  12. bardzo ciekawy produkt i może kiedyś się na niego skuszę :) uwielbiam kawę chyba we wszystkich postaciach ,lecz takiego peelingu jeszcze nie miałam . Skład rzeczywiście fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Myślę, że każda wielbicielka kawy będzie nim zachwycona :D

      Usuń
  13. rozejrze się za nim na pewno

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam marki, ale kawę kocham więc muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie robi wrażenie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, design opakowań mają przepiękny, do tego słoiczek po zużytym peelingu zawsze można jeszcze wykorzystać :)

      Usuń
  16. Nie znam kosmetyków tej marki, ale peeling kawowy to jednak dla mnie zawsze będą fusy z wypitej kawy XD

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubie peelingi kawowe

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie bardzo mi się podoba. Peeling kawowy lubię robić sama, wszystkie składniki mam w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jak ktoś pije kawę to rzeczywiście fajnie przygotować taki peeling samemu :)

      Usuń
  19. jakie pięknie opakowanie! Średnio przepadam za peelingami kawowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam peelingi kawowe. A ten słoiczek jest bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoiczki mają cudowne :D Kupujesz peelingi już gotowe czy sama przygotowujesz je w domu? :)

      Usuń
  21. Kiedyś lubiłam peelingi kawowe teraz drażni mnie zapach :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Z przyjemnością zajrzę również na Twojego bloga :)

Copyright © Naturalnie Mineralnie , Blogger