07 lipca

Iossi. Czekolada i pomarańcza Maseczka Rewitalizująco Relaksująca

Cześć Kochani. Wiecie, że dziś obchodzimy Światowy Dzień Czekolady? Idealne święto dla łasuchów :D Wszyscy, którzy uwielbiają czekoladę powinni 'spróbować' maseczkę z czekoladą i pomarańczą marki Iossi. Dzięki zawartości olejku pomarańczowego maska ma za zadanie zrewitalizować i oczyścić naszą skórę, a czekolada, która jest bogatym źródłem antyoksydantów i zawiera sporą dawkę magnezu i żelaza sprawi, że skóra będzie gładka i wypoczęta. Dodatkowo jak wszyscy wiemy czekolada podnosi w mózgu poziom serotoniny czyli hormonu szczęścia, a więc dobry nastrój podczas nakładania maseczki gwarantowany! :D 

W maseczce znajdziemy również  bogate w mikroelementy glinkę czerwoną oraz białą, a także łagodzącą alantoinę. 
Maseczka zamknięta jest w szklanym słoiczku o pojemności 120 ml. Na stronie producenta zapłacimy za nią 55 zł. Zdecydowałam się na nią głównie ze względu na glinkę białą i czerwoną,, które świetnie sprawdzają się w przypadku cery z problemami naczyniowymi. Niestety, choć maska bardzo dobrze oczyszcza i wygładza skórę u mnie powoduje lekkie zaczerwienienie. Myślę, że dzieje się tak za sprawą olejku z pomarańczy, dlatego stosuję maseczkę nie więcej niż raz w tygodniu. Zapach cudowny! Kojarzy się z gorzką czekoladą z dodatkiem skórki pomarańczy. Rzeczywiście jest to bardzo przyjemny, relaksujący aromat, więc przygotowywanie maski to sama przyjemność. 


Moim zdaniem jest to dobry, naturalny produkt, który dobrze oczyszcza skórę i pozostawią ją miłą w dotyku ale bez spektakularnych efektów. Być może gdybym używała maseczki częściej rezultaty jej stosowania byłyby  bardziej widoczne. Czy polecam? I tak i nie. Dla posiadaczek skóry normalnej, potrzebującej oczyszczenia, lekkiego zwężenia porów i rewitalizacji na pewno będzie świetny wyborem, jednak osoby mające skórę wrażliwą powinny na nią uważać.
A Wy znacie maseczki Iossi? Lubicie przygotowywać maski glinkowe? :)

Źródło: www.iossi.eu

31 komentarzy:

  1. Maseczka wygląda bardzo zachęcająco, jak sproszkowana czekolada ♥ Chętnie bym ją wypróbowała na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubie produkty gotowe do użycia, ale tą maseczkę chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię 'zabawę' z maseczkami w formie sproszkowanej. Można je modyfikować na różne sposoby dodając oleje, hydrolaty, itp. ale faktycznie przygotowywanie takich maseczek jest czasochłonne i nie każdy to lubi. Gotowe produkty są zdecydowanie łatwiejsze w użyciu :)

      Usuń
  3. Kurcze, wielka szkoda, że nie wiedziałam o wczorajszym dniu czekolady! Wtedy bez skrupułów mogłam się nią zajadać :D Ogólnie nie przepadam za maseczkami do twarzy, ale tą chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja jeśli chodzi o czekoladę to jem dość rzadko ale jak już się za nią zabiorę to bez skrupułów zjadam do końca :D

      Usuń
  4. Fantastycznie wygląda ta maseczka, bardzo bym chciała ją wypróbować :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz skóry wrażliwej to polecam. Wygląda i pachnie wspaniale :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zapach świetny! Dzięki niemu przyjemnie nakłada się ją na skórę :)

      Usuń
  6. Uuu to coś dla mnie:) Ale narazie się nie skuszę bo mam mały zapasik maseczek niestety. Ale jesienią pewnie będzie jeszcze przyjemniejsza w użytkowaniu:) Nie miałam nic z tej marki, na początku mnie kusiła ale czytałam kilka recenzji ze średnią opinią- podobną zresztą do Twojej. Przyjemne w użytkowaniu ale zawsze znalazło się jakieś ale:)
    Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Fakt, maseczka nie jest idealna ale myślę, że warto ją wypróbować :) Ogólnie uważam, że marka Iossi ma bardzo dobre produkty :*

      Usuń
  7. Ja mam mieszaną skórę :) a w maseczkach jestem regularna :) nie mam wrażliwej skóry i wygląda mega apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Twoja skóra nie jest wrażliwa to na pewno u Ciebie by się sprawdziła :)

      Usuń
  8. Maseczka o takim zapachu to musi być coś fantastycznego:) Byłoby mi chyba ciężko się opanować, żeby nie "podjadać" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo tej maski jeszcze nie miałem z iossi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam strasznie maski z glinką i takie do mieszania :D Z iossi nie miałam (póki co) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo lubię maseczki w takiej formie. Polecam. Choć idealna nie jest, myślę, że warto wypróbować :)

      Usuń
  11. Ciekawie wygląda, z tej marki jeszcze nie miałam maseczek, tą bym chętnie przetestowała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałaś inne produkty marki Iossi? Jak się u Ciebie sprawdzały? :)

      Usuń
  12. Zapach musi być obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusi mnie ta czekolada ale o ile białą glinkę moja skóra bardzo dobrze znosi to już z czerwoną różnie bywa. Obawiam się, że u mnie również mogłyby być jakieś konsekwencje po już użyciu.. ale skoro nie jest jakaś szczególnie rewelacyjna to chyba sobie odpuszczę :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra również glinkę białą bardzo lubi, a z czerwoną tak jak w tym przypadku bywa różnie, choć nie wiem czy to kwestia glinki czy może bardziej olejku pomarańczowego. Jeśli masz skórę wrażliwą to rzeczywiście może się u Ciebie nie do końca sprawdzić :)

      Usuń
  14. Wygląda jak kakao w proszku :) Mam cerę mieszaną, więc z pewnością wypróbuję, ale może na jesień - zimę, to właśnie wtedy najbardziej doceniam słodkie, otulające zapachy kosmetyków - pielęgnują, a jednocześnie poprawiają nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przy cerze mieszanej sprawdzi się super :) Ja właśnie kupowałam ją w okresie jesienno-zimowym :)

      Usuń
  15. teraz uzywam olejek wlasciwie serum i poki co jeszcze nie mam zdania ale ten produkt juz tez mnie zaciekawil:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Z przyjemnością zajrzę również na Twojego bloga :)

Copyright © Naturalnie Mineralnie , Blogger