26 września

IOSSI Pasta do mycia twarzy Ryż i Kokos. Oczyszczanie + Nawilżenie

Nie będę ukrywać, że do marki Iossi mam ogromną słabość. Uwielbiam ich produkty do pielęgnacji twarzy, szczególnie krem nawilżający Naffi, który jako jeden z niewielu radzi sobie z moją suchą cerą naczynkową. Do tego minimalistyczne, piękne etykiety, bogactwo składników aktywnych i polityka marki sprawiają, że marka Iossi jest dla mnie numerem jeden wśród producentów kosmetyków naturalnych.


Gdy w ofercie pojawiła się nowa Pasta do Mycia Twarzy Ryż i Kokos wiedziałam, że muszą ją mieć. Zamówiłam od razu, gdy się pojawiła w sprzedaży i tak jak podejrzewałam produkt jest rewelacyjny. Jak dotąd zużyłam ponad połowę opakowania stosując pastę 2 razy w tygodniu jako peeling do twarzy.
Pasta ma formę zbitej masy przypominającej plastelinę, która rozpuszcza się pod wpływem wody i ciepła. Ma właściwości oczyszczające, złuszczające ale jednocześnie jej zadaniem jest nawilżyć, odżywić i wygładzić skórę.


Moim zdaniem wszystkie obietnice producenta w tym przypadku zostały spełnione. Pasta świetnie oczyszcza, delikatnie peelinguje pozostawiając skórę gładką, czysta i pięknie nawilżoną. Do tego delikatny zapach trawy cytrynowej powoduje, że nakładanie jej na skórę staje się jeszcze przyjemniejsze. 
Choć moja cera jest bardzo wrażliwa, pasta w żaden sposób jej nie podrażnia, wręcz wszelkie zaczerwienienia po jej użyciu stają się mniej widoczne.
Ja jestem nią zachwycona ale bardzo ciekawi mnie również wersja z węglem aktywnym, więc gdy tylko mój słoiczek dosięgnie dna myślę, że tym razem skuszę się na pastę węglową :)
A Wy znacie już pasty oczyszczające marki Iossi?

SKŁAD: ryż, gliceryna roślinna, owies, olej babassu, kokos, hydrolizowane proteiny ryżowe, ferment z rzodkiewki, ekstrakt z kokosa, skwalan z trzciny cukrowej, biała glinka, olej ryżowy, olejek copaiba, kwas mlekowy, bisabolol, olejek eteryczny z trawy cytrynowej, olejek eteryczny z palczatki imbirowej (palmarozowy).

20 komentarzy:

  1. Brzmi mega fajnie:) Kiedyś na pewno się skuszę, ale obecnie mam jeden produkt myjący w zapasie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie mnie tez chyba bardziej ciekawi ta wersja z weglem aktywnym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że gdyby moja cera była sucha chętnie bym go przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic nie miałam od Iossi,nadrobię to a ta pasta zapowiada się świetnie,ten typ prpduktów do oczyszczania bardzo lubię (np.od Fresh&Natural) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam na nią chrapkę od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja o niej dotychczas nie słyszałam. A teraz chcę! Skład imponujący! No i Twoja opinia taka zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego produktu ale posiadam z tej firmy krem do twarzy i serum do cery problematycznej :) Wspaniale się spisują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z opisu zapowiada się kusząco, muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt. Mnie w tej marce zawsze najbardziej urzekają opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed ryżem w kosmetykach mam opory. Trafiam kiedyś na szampon z tym składnikiem i straszne miałam po nim problemy ze skórą głowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie pasty do mycia twarzy <3 Ostatnio miałam taką pastę z melisą z Fresh & Naturals i jestem nią zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam przyjemność ją stosować i byłam bardzo zadowolona :)

      Usuń
  12. Bardzo lubię tego typu produkty. Ostatnio testuję kosmetyki z aloesu i jestem bardzo zadowolona. Jak tylko je zużyje dam szansę również powyższemu produktowi.
    https://www.aloevera.net.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Odkrywam dzisiaj nowe sekrety urody – jak utrzymać skórę promienną bez wielkich nakładów czasu

    OdpowiedzUsuń
  14. Pasta do mycia twarzy okazała się być dla mnie prawdziwym odkryciem - moja skóra nigdy nie czuła się tak dobrze!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Z przyjemnością zajrzę również na Twojego bloga :)

Copyright © Naturalnie Mineralnie , Blogger