22 września

Jesienne Ekotyki. Tym razem odwiedzimy Katowice. Moja lista zakupów.

Cześć Kochani. Jeśli śledzicie mój profil na IG to doskonale wiecie, że całkiem niedawno przyszła na  świat nasza mała Alicja, która zarówno w dzień jak i w nocy daje nieźle popalić. Ten post miał pojawić się na blogu już dawno ale niestety brak czasu spowodował, że zabieram się za niego dopiero dziś i mam nadzieję, że zdążę go skończyć zanim moje szkraby przypomną sobie że mama jest tuż obok i czas trochę pomarudzić :D


Ekotyki to targi kosmetyków naturalnych, które już po raz kolejny odbywają się w Krakowie i drugi raz goszczą również w Katowicach. Miałam przyjemność uczestniczyć w poprzednich edycjach i dla miłośniczki naturalnej pielęgnacji jest to wydarzenie, na którym po prostu trzeba być ;) Tym razem mam także przyjemność prowadzić patronat medialny katowickich Ekotyków.

Ekotyki październik
Ekotyki marzec



Targi odbędą się 29 września w Galerii Szyb Wilson. To idealna okazja aby poznać wiodące marki kosmetyków naturalnych, a także mniejsze manufaktury, które z pasją tworzą świetnej jakości produkty dające naszej skórze to co najlepsze. Targi to idealne miejsce, gdzie możemy wszystkiego dotknąć, powąchać i zaczerpnąć fachowej wiedzy z dziedziny pielęgnacji naturalnej. Dodatkowo wystawcy przygotowali bardzo atrakcyjne rabaty, więc jest to również świetna okazja aby uzupełnić zapasy kosmetyków lub skusić się na nowości, które pojawiły się w ofercie marek. 
Nie zabraknie również wystawców oferujących naturalne środki czystości i chemię domową. Ja jak zwykle przygotowuję swoją listę produktów, które interesują mnie najbardziej i które oczywiście chciałabym kupić ;)
Nie ukrywam, że jest ich sporo i zapewne nie wszystko trafi w moje ręce, mąż na pewno będzie skrupulatnie liczył wydatki i kontrolował ilość wydanej gotówki ;) Choć ja zawsze powtarzam, że inwestycja w siebie to najlepsza inwestycja :D

*

1. Natu Handmade - Peeling Kokos Wanilia 
2. Asoa - Krem Odżywczy Goja
3. Senkara - Serum antyoksydacyjne Big City Life
4. Plantea - Kremowy Żel do Mycia Twarzy
5. CHIC CHIQ - Maseczka w Proszku
6. Kostka Mydła - Owocowe Serum Rozświetlające 
7. Kostka Mydła - Mydło w Paście do Twarzy
8. Kostka Mydła - Mus do Ciała Nagietkowy 
9. Plantea - Galaretka do Twarzy i Ciała 
10. Mydłostacja - Peel-maseczka Słodkie Pożegnanie 
11. Shy Deer - Tonik Nawilżająco-odświeżający 
12. Seei Bio - Krem do Rąk, Krem do Twarzy
13. Sape - Peelmaska do Twarzy 
14. Sape - Serum pod Oczy
15. La-Le - Pomadka do Ust
16. Pixie - Bronzer Mineralny 

*Zdjęcia kosmetyków pochodzą ze stron producentów, którzy mam nadzieję nie posądzą mnie o kradzież ;)

Poniżej lista wystawców targów w Katowicach. Wstęp oczywiście bezpłatny.
A Wy wybieracie się na jesienne Ekotyki? :)



13 komentarzy:

  1. Jak tatuś zostanie z córą, to wpadne na Ekocuda w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O większości z tych produktów nawet nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie niektóre marki to również zupełna nowość. Dlatego lubię takie "imprezy" :D

      Usuń
  3. Połowę sama bym przygarnęła :D. Ja czekam na targi w Warszawie, Katowice to jednak dla mnie spory kawał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też dość daleko ale przy okazji odwiedzimy znajomych ze Śląska :) Mam również nadzieję, że w końcu podobne targi odbędą się w Łodzi :D

      Usuń
  4. Ja jadę jutro do Krakowa :)
    Fajna lista,w sumie mam prawie całkiem inną :D i mus rumiankowy KOstki Mydła musiałam skasować własne ze względu na fundusze :( a peel-maseczkę z Mydłostacji planuję,ale owocową podróż,wąchałam ją na spotkaniu blogerek i zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Krakowie jest sporo ciekawych marek, których niestety nie będzie w Katowicach. My akurat mamy znajomych na Śląsku, więc przy okazji ich odwiedzimy dlatego tym razem ruszam do Katowic. Jestem ciekawa co jutro upolujesz :D Z Mydłostacji mam Owocową Podróż i jestem z niej bardzo zadowolona :)

      Usuń
  5. Fajne wydarzenie, byliśmy na poprzednich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że mnie nie będzie:( Miałam być w Krakowie ale niestety kolejny raz się nie udało:(
    Kochana jak Ty znajdujesz czas żeby prowadzić bloga to ja nie wiem:D :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj byłam w Krakowie na Ekotykach :) Mam nadzieję, że na Katowickich też uda mi się pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wydarzenie. Szkoda, że nie wiedziałam o tym wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten artykuł jest bogaty w bardzo przydatne informacje.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Z przyjemnością zajrzę również na Twojego bloga :)

Copyright © Naturalnie Mineralnie , Blogger