19 czerwca

Organique Zmysłowa pielęgnacja ciała

Dzień dobry w piątek! Przedstawiam Wam jeden z moich ulubionych produktów Organique czyli Lekkie Masło do Ciała Czarna Orchidea. Jeejuu jak to pachnie! Przyznaję, że mam słabość do marki już od kilku lat. Pracowałam również jako konsultantka marki i większość kosmetyków przetestowałam na własnej skórze.


Organique posiada w swojej ofercie lepsze i gorsze produkty pod względem składów i faktycznie można dostać bardziej naturalne kosmetyki w podobnej cenie. Ale jeśli chodzi o zapachy to Organique nie ma sobie równych. Celowo zaczęłam właśnie od zapachu, ponieważ w moim odczuciu jest po prostu obłędny! Kwiatowy, perfumowany, bardzo kobiecy i wręcz zmysłowy. Jeśli jesteście fankami kultowych perfum Lancome La Vie Est Belle, to będziecie zachwycone ;) Zapach jest dość intensywny i długo pozostaje na skórze. Jeśli chodzi o działanie to nie mam żadnych zastrzeżeń. 


Genialnie nawilża, nawet skórę mocno przesuszoną po opalaniu. Wygładza i mam wrażenie, że również delikatnie uelastycznia. Świetnie się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy za to mamy poczucie, że ciało jest zadbane i dopieszczone w 100%. Masło możemy zakupić na stronie producenta za 69 zł, a więc jest to raczej średnia półka cenowa. Uważam, że jest dość wydajne i po ok. 2 miesiącach aplikowania go raz lub dwa razy dziennie, pozostało trochę mniej niż połowa słoiczka. 


Rytuał z Czarną Orchideą możemy również dopełnić produktami kąpielowymi np. pianką do mycia ciała, kulą do kąpieli czy solą, a jeśli chcemy przedłużyć trwałość aromatu Czarnej Orchidei świetnie sprawdzi się nawilżająca mgiełka, która przyjemnie otula ciało tym samym cudownym zapachem i z powodzeniem zastąpi nam perfumy.
Lubicie kosmetyki Organique? Macie wśród nich swoich ulubieńców? A może znacie inne wspaniale pachnące kosmetyki?
Besos :*

35 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji jeszcze miec cos z tej firmy :) ale pamietam, ze kiedyś sie czaiłam :)

    Ja za masłem nie przepadam ale tutaj widać, ze to masełko w formie balsamu :) i takie z chęcią bym kupiła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełko nie jest tłuste, konsystencja zbliżona jest do bardziej treściwego balsamu, więc warto przetestować :)

      Usuń
  2. Uwielbiam kosmetyki tej marki! Kilka lat temu miałam to szczęście być ich ambasadorką i poznałam większość produktów na włąsnej skórze. Zapach każdego z nich był i nadal jest obłędny! Bardzo fajne składy i dobre działanie, osobiście polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię używać masełek do ciała. To ma bardzo fajny skład, więc warto się skusić :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo, że skład nie jest idealny to masełko zawiera sporo składników odżywczych, które świetnie działają na skórę :)

      Usuń
  4. Lubię tą markę! Nie wiem czy testowałaś serię zapachową mango? Jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serii mango miałam piankę do mycia ciała. Wolę bardziej kwitowe zapachy :)

      Usuń
  5. całkiem ciekawie się prezentuje, przyznam szczerze, że nie znam :D
    Dodaję się do obserwujących :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam bardzo niewiele kosmetyków tej firmy ;) To masełko chętnie bym przetestowała choćby ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej tej firmy, ale prędzej czy później pewnie się skuszę przetestować ich produkty :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie kosmetyki tej marki. Nie są może najtańsze, ale cóż za jakość trzeba płacić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej marki miałem jedynie peeling enzymatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaintrygowałaś mnie zapachem tego produktu :D Jeszcze nic nie mialam z tej marki ale wydaje sie ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy, lubię bardzo takie masła do ciała 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale już mi się podoba i będę wracać :) Najbardziej cenię naturalne kosmetyki, tylko do nich mam pełne zaufanie. Tej firmy jeszcze nie znam, ale z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, masełka do ciała są super:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam jeszcze niczego z tej firmy, ale kojarzę ja z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Markę kojarzę, choć nic jeszcze od nich nie miałam :) bardzo ciekawy kosmetyk, który chętnie wypróbuję :)
    Ps. zostaję na dłużej! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Samo opakowaie już mnie kupiło :D ciekawa jestem tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię kosmetyki tej marki, cała linia black orchid ma rewelacyjny zapach

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny tekst! Od roku nie czytałam tak wartościowego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój styl pisania jest fajny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super są te kosmetyki! Bardzo lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno nie czytałam takich fajnych rzeczy o kosmetykach , godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  25. To coś dla mnie, fajny blog skorzystam z porad.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobra porcja wiedzy, bardzo interesujący blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Z przyjemnością zajrzę również na Twojego bloga :)

Copyright © Naturalnie Mineralnie , Blogger