14 września

Sylveco. Odżywcza pomadka z peelingiem

 Bardzo lubię markę Sylveco. W ich ofercie znalazłam kilka perełek, które towarzyszą mi w codziennej pielęgnacji. Pomadka z peelingiem to dosyć nietypowy produkt. Jak sprawdza się połączenie złuszczającego peelingu z odżywczym balsamem? Zapraszam do zapoznania się z moją recenzją :)




Co o pomadce mówi producent?

Hypoalergiczna, odżywcza pomadka, zawierająca naturalne drobinki ścierające w postaci brązowego cukru trzcinowego. Taki peeling delikatnie złuszcza i doskonale wygładza usta. W składzie pomadki znajduje się bogaty w przeciwutleniacze i kwasy NNKT olej z wiesiołka o właściwościach silnie regenerujących. Pozostałe oleje, wosk pszczeli i masła roślinne pielęgnują delikatny naskórek ust, zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu. Aktywny składnik – betulina – działa kojąco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki.

Skład

Glycine Soja Oil, Cera Alba, Sucrose, Lanolin, Oenothera Biennis Oil, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Theobroma Cacao Seed Butter, Butyrospermum Parkii Seed Butter, Betulin, Litsea Cubeba Fruit Oil, Eugenia Caryophyllus Oil.

Cena: 10,50 zł – 4,6 g

Jak sprawdziła się u mnie?

Pomadka ma bardzo fajny skład. Na szczęście zamiast wazeliny i parafiny, które zazwyczaj stanowią główną bazę kosmetyków do pielęgnacji ust, znajdziemy w niej bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe olej sojowy, wosk pszczeli i masło kakaowe, a także  mocno odżywcze masło Shea i regenerujący olej z wiesiołka. Pomadka została wzbogacona o betulinę pozyskiwaną z kory brzozy, która posiada właściwości kojące i przeciwzapalne np. w przypadku opryszczki. Dodatkowo zawiera drobinki ścierające w postaci brązowego cukru trzcinowego, który ma za zadanie złuszczyć martwy naskórek i wygładzić powierzchnię ust. Efekt peelingujący rzeczywiście jest zauważalny i bardzo przyjemny podczas nakładania. Dzięki delikatnemu masażowi usta są gładkie, o zdrowym kolorycie .
Jej zapach jest bardzo subtelny, delikatnie ziołowy. Dużym plusem jest to, że nie pozostawia nieprzyjemnego,  lepkiego nalotu na ustach za to bardzo dobrze je nawilża i lekko natłuszcza (taki efekt otrzymamy po ówczesnym masażu ust, gdy drobinki peelingujące już się rozpuszczą).
Doskonale zapobiega przed nieestetycznym pękaniem i pierzchnięciem ust. Stanowi bardzo dobrą ochronę przed zimnem, wiatrem czy słońcem. 


Nie stosowałam jej w połączeniu z makijażem, więc nie wiem czy sprawdzi się jako baza pod pomadkę koloryzującą. Drobinki cukru dość szybko rozpuszczają się na ustach, więc być może będzie również dobrym podkładem pod kosmetyki kolorowe.
Pomadka jest wydajna, przy codziennym stosowaniu 2-3 razy dziennie starczyła mi na ponad 2 miesiące stosowania.
Moim zdaniem pomadka peelingująca marki Sylveco jest bezkonkurencyjnym hitem. To nie tylko fajny gadżet do torebki ale również bardzo skuteczny produkt pielęgnacyjny.
Dzięki niej usta są zadbane, wygładzone i odżywione :)
A Wy lubicie takie kosmetyki 2w1? :)



źródło: www.sylveco.pl

18 komentarzy:

  1. O marce Sylveco słyszałam już bardzo wiele dobrego, ale nie miałam jeszcze okazji stosować żadnego z ich kosmetyków :) Fajnie, że ta pomadka z peelingiem się u Ciebie sprawdziła ale osobiście nie przepadam za tym sposobem nawilżania ust w ciągu dnia, i stawiam raczej na całonocną maseczkę odżywczą do ust na noc - no a złuszczanie, przy okazji peelingu cery, albo mycia zębów przy pomocy szczoteczki :D

    Zapraszam na koreańskie rozdanie u Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tej pomadki, choć same pozytywy o niej słyszę. na razie używam szminek własnej roboty, ale kiedyś z ciekawości na pewno sprawdzę u siebie Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki Sylveco i często sięgam po nowości, widzę, że ta pomadka również może być hitem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to bardzo fajny produkt. Być może Ty również będziesz z niej zadowolona :)

      Usuń
  4. już od dawna zastanawiam się nad tą pomadką!

    Obserwuję i zapraszam do mnie: https://thewomenlife.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją, ale jeszcze nie używałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bardzo fajny produkt, który świetnie pielęgnuje usta :)

      Usuń
  6. Ij tak! W pełni się z tobą zgadzam, jest hitem, u mnie od lat! Jedną zużywam, kupuję kolejną - idealnie złuszcza, wygładza i odżywia. Polecam też pomadki- brzozową i rokitnikową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innych pomadek Sylveco nie stosowałam ale na pewno przy następnym zamówieniu skuszę się na którąś z nich :)

      Usuń
  7. Ja ją mam od niedawna, więc dopiero się przekonam osobiście ;)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, daj znać jak się sprawdziła u Ciebie :)
      Dzięki, również obserwuję :)

      Usuń
  8. Miałam ta pomadkę. Jest świetna. Dawno mi się skończyła, muszę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że również jesteś z niej zadowolona. Ja też na pewno kupię ją ponownie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Z przyjemnością zajrzę również na Twojego bloga :)

Copyright © Naturalnie Mineralnie , Blogger