19 marca

Yope Żel pod prysznic Edycja limitowana Róża i Kadzidłowiec

Cześć Kochani! Dziś chcę Wam powiedzieć parę słów o nowym żelu pod prysznic marki Yope Róża i Kadzidłowiec, który pojawił się w sprzedaży tuż przed Dniem Kobiet i jak twierdzi producent jest to edycja limitowana i jak na razie nie wiadomo czy będzie dostępny w ciągłej sprzedaży.


Miałam już przyjemność posiadania żelu Dziurawiec, który bardzo polubiłam przede wszystkim za zapach (dla mnie pachniał wanilią z domieszką delikatnych przypraw i cytrusów) oraz za delikatność dla skóry. Gdy tylko zobaczyłam nowość marki Yope wiedziałam, że ten żel po prostu muszę mieć, a szczerze mówiąc zdobycie go nie było takie proste. Dostępny był tylko w perfumerii Douglas. W Łodzi objechałam wszystkie i niestety był wyprzedany, a w perfumerii online również rozszedł się w ekspresowym tempie, więc gdy tylko pojawił się ponownie na stronie Douglasa od razu go zamówiłam. Przez moment miałam chęć zakupić od razu 2 buteleczki ale na szczęście pozostałam przy jednej. Dlaczego 'na szczęście'? Żel swoim działaniem niczym nie różni się od poprzedniej wersji, którą używałam. Łagodnie myje, delikatnie się pieni i nie wysusza skóry. Może jest ciut gęstszy i bardziej hmm oleisty? Chyba tak mogę określić jego konsystencję:D
Jednak zapach jest dla mnie nie do przyjęcia. Moim zdaniem zalatuje babcinymi perfumami. Jest to typowy aromat róży znany z tanich perfum dostępnych na bazarku. A jak no złość zapach ten wyczuwalny jest nie tylko podczas mycia, ale również skóra pachnie nim jeszcze sporo czasu po kąpieli. Być może fanki różanych aromatów będę nim zachwycone. Ja chcę go jak najszybciej zużyć i o nim zapomnieć. 



INCI: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Glucoside, Sodium Chloride, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Citric Acid, Sorbitan Sesquicaprylate, Parfum, Glycerin, Boswellia Carterii Resin Extract, Rosa Gallica Flower Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

Nie chciałabym abyście moją opinię odebrały jako złą. Żel jako produkt myjący swoją funkcję spełnia wzorowo, jednak po takich zachwytach nad jego zapachem w sieci jakich naczytałam się przed jego zakupem spodziewałam się zupełnie czegoś innego;) Nie odradzam i nie polecam ale ja niestety trochę się rozczarowałam.
Żel kupiłam w promocji za niecałe 15 zł, więc za taki skład i sporą buteleczkę o pojemności 400 ml uważam, że całkiem rozsądnie. Obecnie żel dostępny jest już w wielu drogeriach internetowych, a stacjonarnie możecie go kupić w Douglasie i w Drogerii Pigment.
A Wy znacie produkty Yope? :)


62 komentarze:

  1. Zapach na pewno by mi nie przypadł do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest brzydki ale zupełnie nie tego się spodziewałam. Oczekiwałam kwiatowego aromatu z drzewnymi,orientalnymi nutami, a w tym przypadku mamy do czynienia z różanym różańcem :D

      Usuń
  2. produkty Yope uwielbiam wiec niewykluczone ze po ten też sięgnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel sam w sobie jest bardzo dobry tylko w moim przypadku nie w tym wariancie zapachowym :)

      Usuń
  3. Nie znam produktów tej marki, ale dużo osób poleca, więc mam zamiar kiedyś wypróbować :)
    Wydaje mi się, że mogłabym się polubić z tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby lubię różane zapachy, ale jak piszesz, że jest źle to sama nie wiem czy bym go polubiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zupełnie nie pasuje ale jeśli aromaty różane Tobie odpowiadają to myślę, że mógłby Ci się spodobać:)

      Usuń
  5. Ja jestem na etapie testowania mydełek do rąk dla dzieci od YOPE - uwielbiam:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jestem ich bardzo ciekawa bo całkiem niedawno pojawiły się w ofercie. Opakowania mają świetne:D

      Usuń
  6. Yope lubie. Uzywamy ich mydel do rąk i chemii domowej :) Żeli jeszcze nie kupiłam chociaż na róże bym się nie skusila - nie lubie tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za tym zapachem ale myślałam, że w połączeniu z aromatem Kadzidłowca zapach będzie ciekawy;)

      Usuń
  7. Mnie akurat ciekawi bo lubie produkty Yope :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię produkty Yope ale ten żel pod względem zapachu nie przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  8. Szkoda, że zapach jest nie najlepszy. Ja zawsze zwracam na to uwagę i nie potrafię używać produktów, ktore brzydko pachną...
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest kwestia gustu i jest to sprawa bardzo indywidualna:) Nie twierdzę, że zapach jest brzydki ale mi nie odpowiada. Zwolenniczki różanych aromatów pewnie są nim zachwycone;)

      Usuń
  9. Nie miałam okazji jeszcze używać produktów Yope, ale mam ochotę sięgnąć po jakiś że właśnie, choć zapach wybiorę jednak inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yope ma bardzo fajne żele pod prysznic. Dziewczyny zachwalają również mydła w płynie, więc warto przetestować :)

      Usuń
  10. Bardzo dużo pozytywnych opinii słyszę na temat tej marki. Nie miałam jeszcze okazji korzystać z ich kosmetyków. Muszę kupić i wypróbować, bo ciekawa jestem, jak sprawdzą się na mojej suchej skórze. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku nie przesuwają skóry, więc może u Ciebie również się sprawdzą :)

      Usuń
  11. Szkoda, że kiepski zapach, ale co jak co - opakowanie jest przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yope ma zdecydowanie urocze opakowania :D Zapach jest typowo różany ale jeśli lubisz takie aromaty to może Ci się spodoba. Ja jednak podziekuję;)

      Usuń
  12. Też pomyślałam, że różany żel musi pachnieć cudownie, ale go nie kupiłam. No i po Twoim wpisie nie kupię, póki gdzieś nie powącham, bo nie cierpię zapachowych rozczarowań kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zamawiając kosmetyki przez Internet nie mamy możliwości sprawdzenia zapachu, a wiele naturalnych produktów pielegnacyjnych można kupić głównie online:(

      Usuń
  13. Uwielbiam produkty YOPE :) Tego żelu jeszcze nie miałam, ale bardzo mnie ciekawił. Szkoda, że pachnie jak babcine mydło, raczej mi się nie spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach średni ale na szczęście Yope ma wiele innych kosmetyków pachnących zdecydowanie lepiej :D

      Usuń
  14. Uwielbiam różane zapachy więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wielbicielek różanych zapachów to strzał w 10! Na pewno byłabyś zadowlona:)

      Usuń
  15. Mam "przyjemność" posiadania kremu do rąk YOPE i jest beznadziejny. Nie robi totalnie nic. Może środki czystości się lepiej sprawdzają....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że krem do rąk okazał się kiepski. Ja prócz żeli pod prysznic nie miałam innych produktów Yope. Żel pod prysznic Dziurawiec był świetny i na pewno jeszcze kiedyś po niego sięgnę:)

      Usuń
  16. Bardzo lubię zapach róży :) Z przyjemnością przetestowałabym ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te produkty mają świetne etykietki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mydła uwielbiam, ale na razie próbowałam tylko Werbeny, jakoś boję się innych zapachów, bo jestem dość wybredna :P A co do żeli to ta róża u mnie by nie przeszła. Mój mężczyzna by mnie chyba zabił za żel o takim babcinym zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż też trochę kręci nosem ale mam już końcówkę, więc jakoś przeżyje :D Werbeny nie miałam ale może kiedyś się skuszę:)

      Usuń
  19. Jak będę miała okazję powącham go koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Żeli pod prysznic Yope jeszcze nie używałam. Podejrzewam, że mi również ta wersja zapachowa nie przypadlaby do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie przepadasz za aromatem róży to raczej Ci się nie spodoba:)

      Usuń
  21. Nie znam, ale skoro pachnie jak babcine perfumy to to zdecydowanie nie jest kosmetyk dla mnie :D A tak poza tym produkty Yope będą teraz dostępne w Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, w Lidlu pojawia się coraz więcej kosmetyków z dobrym składem:)

      Usuń
  22. Firma całkowicie mi obca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zapoznać się z marką. Mają ciekawe produkty również dla dzieci :)

      Usuń
  23. nie znam tych produktów, ale chyba przez sam zapach, nie skorzystałabym z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yope ma produkty w wielu wariantach zapachowych. Może jednak któryś z nich przypadłby Ci do gustu :)

      Usuń
  24. Musi pięknie pachnieć 😘
    Zapraszam na nowy post 😘
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/karmelowy-trench-i-winylowe-spodnie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Opakowanie jest przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę już jakiś czas o zakupie kosmetyku z tej firmy. Wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, warto się skusić tym bardziej, że ceny nie są wygórowane a składy produktów Yope naprawdę niezłe :)

      Usuń
  27. Widziałam je ostatnio w Lidlu, ale mam dużo żeli w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie nie wiedziałam, że są dostępne w Lidlu ale za to widziałam je w Rossmannie :)

      Usuń
  28. :DD no i właśnie dlatego ja raczej staram się tej róży w kosmetykach unikać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rozsądnie :D Ja niestety daję się skusić na wszelkie nowinki kosmetyczne, co jak widać nie zawsze kończy się dobrze :D

      Usuń
  29. Uwielbiam mydełka tej firmy, jako jedne z nielicznych nie wysuszają mi dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować również w innych wariantach zapachowych ;)

      Usuń
  31. Bardzo lubię te żele, również miałam Dziurawiec i już miałam kupić ten różany, ale zawahałam się ;) I chyba dobrze zrobiłam. Szkoda,że nie można ich przed zakupem powąchać :P
    Piękna strona, zostaję <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Z przyjemnością zajrzę również na Twojego bloga :)

Copyright © Naturalnie Mineralnie , Blogger