27 lipca

Organique. Mleczne ukojenie dla suchej skóry

Dziś krótko i na temat ;) Uwielbiam kosmetyki Organique. Jako konsultantka marki znam wszystkie kosmetyki zarówno od strony teoretycznej jak i praktycznej. Jednak Kojące Masło do Ciała Kozie Mleko&Liczi z terapii łagodzącej to dla mnie produkt nr 1, do którego mam słabość od samego początku. Nie wiem ile opakowań już zużyłam ale to na pewno nie jest ostatnie ;)


Masło ma puszystą konsystencję. Idealnie sunie po ciele, pozostawiając na skórze delikatną warstwę ochronną, która po niedługim czasie całkowicie się wchłania. Świetnie nawilża, koi i regeneruje skórę także po opalaniu. 


Masło stosuję również do pielęgnacji ciążowego brzuszka dodając odrobinę oleju arganowego. Skóra pozostaje gładka, delikatna i aksamitna w dotyku oraz (odpukać) nie pojawiły się na niej żadne rozstępy ale zaznaczam, że nie jest to jedyny produkt pielęgnacyjny jaki obecnie stosuję. 


Do tego zapach, od którego jestem uzależniona. 
Pachnie mydlano, lekko pudrowo, trochę niemowlęco, czyli biorąc pod uwagę mój obecny stan idealnie :D
Domyślam się, że możecie zarzucić mi, że moja opinia nie jest zbyt obiektywna ale zapewniam Was, że  Masło z Kozim Mlekiem i Liczi to po prostu dobry produkt, który bez wahania i z czystym sumieniem mogę polecić każdej kobiecie, która szuka kosmetyku kompleksowo dbającego o skórę :) 



INCI: AQUA, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERYL STEARATE, CERA ALBA, GLYCERYL STEARATE CITRATE, CAPRAE LAC EXTRACT, PEARL EXTRACT, ALOE BARBADENSIS EXTRACT, LITCHI CHINENSIS FRUIT EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, HYDROXYETHYL ACRYLATE, SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID

A Wy znacie kosmetyki Organique? :)

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam Organique, ta seria na pewno też by mi odpowiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, ja z tej marki miałam tylko maseczki do twarzy. Muszę wypróbować jakiś produktów do ciała i przede wszystkim powąchać ten zapach:) Jestem ciekawa co określasz mianem pudrowo niemowlęcego bo dotychczas chyba żaden kosmetyk tak mi się nie kojarzył...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest to zapach mydlany, z nutą słodyczy, lekko perfumowany. Coś w podobie jak Bambino tylko bardziej wyrazisty :D No nie wiem jak go jeszcze lepiej określić, trzeba powąchać :D

      Usuń
  3. Nie znam tego produktu, ale chętnie się z nim zapoznam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, Organique posiada darmowe próbki tego masełka, więc warto poprosić w sklepie lub zamówić online :)

      Usuń
  4. Lubię porządne masełka do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie miałam jeszcze przyjemności bliskiego poznania tej marki, ale wiele dobrego czytałam o niej na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka w swojej ofercie posiada wiele ciekawych produktów. Gdybyś chciała dowiedzieć się o nich czegoś więcej, poznać moją opinię, śmiało pisz :)

      Usuń
  6. Uwielbiam kosmetyki Organique. Masła akurat nie znam ale moim faworytem są pianki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Z przyjemnością zajrzę również na Twojego bloga :)

Copyright © Naturalnie Mineralnie , Blogger